A szállító minden
termék esetében a Kodaker Kft. és GLS Hungary Kft.(továbbiakban: „Szállító”).
Cégnév Kodaker Kft. Nagykereskedelmi Raktár:
Székhely 6800 Hódmezővásárhely, Szántó K. J. u. 68
Címe 6800 Hódmezővásárhely Szántó K. J. u. 68
Telefonszáma +3620/242-8900
Cégjegyzékszám: 06-09-007967
Adószám: 12844041-2-06
E-mail címe: rendeles@kodaker.hu
Bankszámlaszám 10402805-50526967-85721007
Weboldala: www.kodaker.hu
Képviselő: Janovszki
László, ügyvezető
Nyitvatartási ideje
munkanapokon: 08:00-16:00-ig. Szombaton: Zárva
VEVŐ A jelen Általános
Szerződési Feltételek alkalmazásában vevő az a természetes személy, jogi
személy, jogi személyiséggel rendelkező vállalkozás, jogi személyiséggel nem
rendelkező vállalkozás, vagy egyéb szervezet, aki/amely a jelen Általános
Szerződési Feltételek szerinti szerződés tárgyában a Szállító részére előzetes
regisztrációt követően megrendelést ad le (a továbbiakban: „Vevő”). A
regisztrációt a nagykereskedelmi raktárban személyesen vagy e-mailben lehet
megtenni.
A SZERZŐDÉS TÁRGYA A
szerződés tárgya a Szállító webáruházában található valamennyi termék. A
termék(ek) tulajdonságait, jellemzőit a termékhez tartozó termék adatlapon
tudhatja meg. A webáruházon történt megrendelés leadásakor automatikusan
értesítést küldünk a rendelés tartalmáról, mely nem jelenti a rendelés
teljesítésének kötelezettségét. A nem teljesíthető tételekről egy későbbi
e-mailben küldünk tájékoztatást. A megrendelés interneten kötött, de nem aláírt
szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és utólagosan
hozzáférhető, visszakereshető. A webáruház működésével és használatával
kapcsolatos részletes leírást a webáruház Letöltés menüpontja alatt található
Felhasználói kézikönyv tartalmazza.
VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK
A termék(ek) mellett
feltüntetett ár a termék bruttó vételára, amely tartalmazza az általános
forgalmi adót. Minimum rendelési limit nincs sem első vásárláskor, sem az egyes
későbbi rendelések alkalmával. Kivételt képez(nek) ez alól az előre rendelési
minimummal meghirdetett akció(k) és rendelési lehetőség(ek). Termék(ek)
készletről elérhetőek, úgy a rendelést a raktár leterheltségének függvényében 2-3
munkanapon belül teljesítjük. Az azonnal nem teljesíthető rendelés tételeket
nem tartjuk evidenciában. A termék(ek) átvétele és a számla kiegyenlítése az
alábbi módokon történhet, ezek között Vevő szabadon kiválaszthatja, hogy
számára melyik a legkényelmesebb. Az átvétel módját a megrendelés során lehet
megjelölni. • Személyes átvétel Szállító nagykereskedelmi raktárában: A
megrendelt termék(ek) Szállító nagykereskedelmi raktárában átvehető(k). A
kiállított számlát a nagykereskedelmi raktárban történő személyes átvétel
esetén ellenkező tartalmú írásos megállapodás (kereskedelmi szerződés)
hiányában, készpénzben lehet rendezni. Bankkártyás fizetésre nincs mód. •
Csomagküldő szolgálattal történő kiszállítás belföldön: Amikor a csomagot
átveszi a futárszolgálat a Vevő e-mail értesítést kap a részletekről.
A kiszállítás költsége a
vásárolt termék(ek)től függően az alábbi táblázatban található díjszabás
szerint alakul. A szállítási költség minden esetben a ténylegesen kiszállított
árumennyiség/-érték alapján kerül megállapításra. A kiállított számlát a
belföldi csomagküldő szolgálattal történő kiszállítás esetén ellenkező tartalmú
írásos megállapodás (kereskedelmi szerződés) hiányában, utánvéttel lehet
rendezni. Bankkártyás fizetésre nincs mód.
Téves rendelés esetén a
termék visszavételének feltétele a termék eladási árából történő 10%-os levonás
mely a Kodaker Kft. egyéb költségeinek fedezésére szolgál!
Csomagküldési költségek
SZAVATOSSÁG
A Vevő által megrendelt
termék(ek)re Szállító szavatosságot vállal a teljesítéstől számított 8 napon
belül. Ez azt jelenti, hogy ha a megrendelt termék hibás, esetleg a szállítás
során megsérült, akkor azt Szállító a Vevőnek díjmentesen kicseréli. Ehhez a Vevőnek
elég a hibás termék(ek)et Szállító költségén visszajuttatni Szállító
nagykereskedelmi raktárába. A visszajuttatás történhet Szállító
nagykereskedelmi raktárában történő személyes leadással, futárszolgálattal
történő csomagcserével vagy kollégánk látogatása alkalmával személyesen. Ha már
nem található készleten hibátlan termék, Vevőnek lehetősége van másik
termék(ek)et választani a hibás helyett annak vásárlási értékéig. Abban az
esetben, ha ezt a lehetőséget nem kívánja igénybe venni, a termék vételárát
Szállító visszatéríti Vevőnek. GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉS A garanciális
ügyintézéshez a webáruház Letöltés menüpont alatt elérhető vagy
nagykereskedelmi raktárunkban kihelyezett Garanciális igény bejelentő
nyomtatvány (a megreklamálni kívánt termék adataival történő) kitöltse és a
termékkel együtt nagykereskedésünkbe való visszajuttatása szükséges. A
visszajuttatás költsége a Vevőt terheli. Szállító törekszik a garanciális igény
mielőbbi elbírálására és megnyugtató rendezésére. FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA A Szállító
nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben: • Olyan működési hiba
esetén, amely meggátolja Vevőt, hogy csatlakozzon a Szállító weboldalára, ott
megrendelést adjon le. 1 / 2 • A Vevő számítógépének bármilyen hardver- vagy
szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás
megszakadása miatti károkért.
ADATKEZELÉS ÉS ADATVÉDELEM
A Szállító a Vevő
értékesítés és szolgáltatás keretén belül megismert adatait a mindenkor
hatályos adatvédelmi szabályoknak megfelelően kezeli és tárolja. A birtokába
jutott adatokat bizalmasan, a szerződés megszűnésétől számított öt évig kezeli,
kizárólag a rendelések teljesítéséhez és vásárlással kapcsolatos célokra
használja fel. Adatait harmadik félnek csak a rendelés teljesítésével összefüggésben
(webáruház működtetése, csomagküldés, stb.) adja át, kivéve a Kodaker Kft-nek
(6800 Hódmezővásárhely Szántó K. J. u. 68.). A Vevő a megrendelés leadásával az
értékesítés és a szolgáltatás keretén belül átadott adatainak kezeléséhez
hozzájárul. SZERZŐDÉSKÖTÉS A megrendelés véglegesítése
ráutaló magatartás, mellyel egy időben a szerződés életbe lép. A szerződést a
megrendelési számon iktatjuk és tartjuk számon. A szerződés nyelve magyar. A
regisztrált ügyfelek adataikat belépve, az Adataim menüpont alatt tudják
módosítani.
VEGYES
RENDELKEZÉSEK
A jelen Általános
Szerződési Feltételek hatályos szövegét a Szállító nagykereskedésében és
weboldalán (www.veloport.hu) a Vevő számára hozzáférhetővé teszi. A jelen
Általános Szerződési Feltételek esetleges módosítását a Szállító a változás
alkalmazásának tervezett kezdőnapját megelőzően legalább tizenöt (15) nappal
nyilvánosságra hozza és a fenti módon ugyancsak hozzáférhetővé teszi. Jelen
szerződésre épülő jogviszonyra Magyarország jogszabályai irányadók. A jelen
szerződéssel kapcsolatos vitás kérdésekben a Felek kölcsönös megegyezésre
törekednek. Amennyiben ez nem lehetséges, úgy a Felek az esetleges jogvita
esetére – a hatáskör függvényében – alávetik magukat az Hódmezővásárhelyi
Bíróság kizárólagos illetékességének. A Felek egyedi esetekre vonatkozó külön -
írásbeli - megállapodásban eltérhetnek a jelen Általános Szerződési
Feltételekben foglaltaktól. A jelen Általános Szerződési Feltételek egyes
rendelkezéseinek esetleges érvénytelensége, vagy alkalmazhatatlansága nem
érinti a többi rendelkezés érvényességét és alkalmazását. A jelen Általános
Szerződési Feltételek 2017. március 6. lépnek hatályba és határozatlan ideig
(módosításig) maradnak hatályban.